Singapore Travel Buddy #3 – Arya P

Christian Sugiono and Arya. This is why you'll love Singapore more.
10 Pin13 Pengikut
#7 [DAY2-NIGHT] WELCOME TO ASIA LARGEST BEACH COUNTDOWN PARTY! with the best DJs from all over the world spinning the best remixes. The dusk-to-dawn party features distinct party zones where you can dance the night away to trance, house and electro tunes. Disini kita party ditengah lautan foam, mandi busa! Bersama ribuan partygoers dunia! --- Siloso Beach Party 2013 #SGTravelBuddy #MUSIC

#7 [DAY2-NIGHT] WELCOME TO ASIA LARGEST BEACH COUNTDOWN PARTY! with the best DJs from all over the world spinning the best remixes. The dusk-to-dawn party features distinct party zones where you can dance the night away to trance, house and electro tunes. Disini kita party ditengah lautan foam, mandi busa! Bersama ribuan partygoers dunia! --- Siloso Beach Party 2013 #SGTravelBuddy #MUSIC

#9 [DAY3-SIANG] Singapore Biennale 2013 - Join art lovers from all over the world for a memorable art experience and creative dialogue. Biennale provides new opportunities for local visual artists, arts organisations and businesses, and cultivates deeper public engagement with the arts. Enjoy the art peacefully here.. #SGTravelBuddy #ART

#9 [DAY3-SIANG] Singapore Biennale 2013 - Join art lovers from all over the world for a memorable art experience and creative dialogue. Biennale provides new opportunities for local visual artists, arts organisations and businesses, and cultivates deeper public engagement with the arts. Enjoy the art peacefully here.. #SGTravelBuddy #ART

#5 [DAY2-PAGI] Khusus pagi ini aku mau ajak bang Tian shopping peralatan bayi dan anak di THE LITTLE DROM STORE. ini bukan sembarang toko. The little dröm store houses countless dream clouds, random knick knacks and also collections of all things inspiring and heartening. It aspires to bring people from all creative walks of life. Take heart! love from the drömkeepers. Mampir deh.. http://www.thelittledromstore.com #SGTravelBuddy

#5 [DAY2-PAGI] Khusus pagi ini aku mau ajak bang Tian shopping peralatan bayi dan anak di THE LITTLE DROM STORE. ini bukan sembarang toko. The little dröm store houses countless dream clouds, random knick knacks and also collections of all things inspiring and heartening. It aspires to bring people from all creative walks of life. Take heart! love from the drömkeepers. Mampir deh.. http://www.thelittledromstore.com #SGTravelBuddy

#4 [DAY1-NIGHT] RACE THE DEAD. Pengen lari dikejar Zombie? Takut tapi bikin sehat! Brace yourself for a 5K dash that will set your heart-racing faster than you can run. Standing in your way, every corner and every turn, will be hordes of zombies waiting to grab a hold of your beautiful faces to tear them open and consume what's beneath. The apocalypse is closer than you think, and if you think all you've got to be is fast, you've got another thing coming. SERUU!! #SGTravelBuddy…

#4 [DAY1-NIGHT] RACE THE DEAD. Pengen lari dikejar Zombie? Takut tapi bikin sehat! Brace yourself for a 5K dash that will set your heart-racing faster than you can run. Standing in your way, every corner and every turn, will be hordes of zombies waiting to grab a hold of your beautiful faces to tear them open and consume what's beneath. The apocalypse is closer than you think, and if you think all you've got to be is fast, you've got another thing coming. SERUU!! #SGTravelBuddy…

#3 [DAY1-PETANG] makan di OHSHO di Koek Rd., kokinya langsung dari Jepang. Ohsho offers a range of Japanese-styled Chinese food, including crowd-pleasers such as gyoza, ramen, crab meat egg fu yung on rice as well as innovative dishes such as stamina ramen, chilli ramen and Tomyam ramen. Makan yg banyak sebelum ke acara lari dikejar Zombie di RACE THE DEAD! #SGTravelBuddy #DINING

#3 [DAY1-PETANG] makan di OHSHO di Koek Rd., kokinya langsung dari Jepang. Ohsho offers a range of Japanese-styled Chinese food, including crowd-pleasers such as gyoza, ramen, crab meat egg fu yung on rice as well as innovative dishes such as stamina ramen, chilli ramen and Tomyam ramen. Makan yg banyak sebelum ke acara lari dikejar Zombie di RACE THE DEAD! #SGTravelBuddy #DINING

#10 [DAY3-SORE] Beli oleh2 untuk anak-istri dirumah supaya ikut merasakan kebahagiaan yg kita rasakan selama di S'pore. Everything you’ll find here is exclusive and unique, from heels, sandals and dresses for the ladies, to  shirts and accessories for the men. De Walk-In Wardrobe -  Located at The Scarlet Hotel along Erskine Road, this cosy nook really does look  like a walk-in wardrobe. #SGTravelBuddy #SHOPPING

#10 [DAY3-SORE] Beli oleh2 untuk anak-istri dirumah supaya ikut merasakan kebahagiaan yg kita rasakan selama di S'pore. Everything you’ll find here is exclusive and unique, from heels, sandals and dresses for the ladies, to shirts and accessories for the men. De Walk-In Wardrobe - Located at The Scarlet Hotel along Erskine Road, this cosy nook really does look like a walk-in wardrobe. #SGTravelBuddy #SHOPPING

#1 [DAY1-PAGI] Singapore adalah negara dengan Teknologi Informasi yang sangat maju. Saya dan bang Tian selain sama2 cakep, kita juga memiliki kesamaan disini, di dunia IT. -- Malesbanget.com banget ngga sih kalo jalan2 ke Singapore cuma nonton orang pacaran, mendingan nonton para CIO berbagi ilmu di acara CIO Leaders Singapore 2013. disini kita bisa pelajari pemikiran para pemimpin industri IT dunia. Krn Singapore adalah salah satu kiblat IT dunia. #SGTravelBuddy

#1 [DAY1-PAGI] Singapore adalah negara dengan Teknologi Informasi yang sangat maju. Saya dan bang Tian selain sama2 cakep, kita juga memiliki kesamaan disini, di dunia IT. -- Malesbanget.com banget ngga sih kalo jalan2 ke Singapore cuma nonton orang pacaran, mendingan nonton para CIO berbagi ilmu di acara CIO Leaders Singapore 2013. disini kita bisa pelajari pemikiran para pemimpin industri IT dunia. Krn Singapore adalah salah satu kiblat IT dunia. #SGTravelBuddy

#2 [DAY1-SORE] Jalan2 sore di Singapore River, menikmati nuansa lokal sambil napak tilas sejarah Singapore. Enjoy the colourful and romantic history of the river and the myths and legends. Kita akan menyusuri sungai naik tongkang, berinteraksi dengan warga lokal, mengambil foto dan spot bersejarah disepanjang sungai, lanjut ke Marina Barrage, yg pemandangannya cantik banget. Disana ada food court 24 jam namanya "Satay by The Bay" patut dicoba. Banget! #SGTravelBuddy

#2 [DAY1-SORE] Jalan2 sore di Singapore River, menikmati nuansa lokal sambil napak tilas sejarah Singapore. Enjoy the colourful and romantic history of the river and the myths and legends. Kita akan menyusuri sungai naik tongkang, berinteraksi dengan warga lokal, mengambil foto dan spot bersejarah disepanjang sungai, lanjut ke Marina Barrage, yg pemandangannya cantik banget. Disana ada food court 24 jam namanya "Satay by The Bay" patut dicoba. Banget! #SGTravelBuddy

#6 [DAY2-SORE] puas belanja, kita ke Lau Pa Sat, hawker center kuno berumur 150 tahun. it was Singapore's first wet and fish market and transformed into a famous food heaven over the years. Founded by Sir Stamford Raffles, it's now a national monument, geez, what a historic food place. Karena disini open 24hr, jadi bisa lunch atau dinner disini ngga masalah. We will enjoy lively atmosphere and the local experience as well. Makan apa disini? APA AJA! Semua enyak :) #SGTravelBuddy

#6 [DAY2-SORE] puas belanja, kita ke Lau Pa Sat, hawker center kuno berumur 150 tahun. it was Singapore's first wet and fish market and transformed into a famous food heaven over the years. Founded by Sir Stamford Raffles, it's now a national monument, geez, what a historic food place. Karena disini open 24hr, jadi bisa lunch atau dinner disini ngga masalah. We will enjoy lively atmosphere and the local experience as well. Makan apa disini? APA AJA! Semua enyak :) #SGTravelBuddy

#8 [DAY3-PAGI] Kita nonton pertunjukkan teater Jepang paling fenomenal di Esplanade: MUSASHI. Abis nonton duel para samurai pasti lapar. Lanjut ke menyamusashi.com.sg the pioneer of a new ramen culture in Japan, they strive to bring new experiences to customers through their revolutionary ramen. Konon ramen Musashi ini juaranya Ramen Award di Japan sana. Jaminan mutu! Foto: Arya. Lokasi: Esplanade. #SGTravelBuddy

#8 [DAY3-PAGI] Kita nonton pertunjukkan teater Jepang paling fenomenal di Esplanade: MUSASHI. Abis nonton duel para samurai pasti lapar. Lanjut ke menyamusashi.com.sg the pioneer of a new ramen culture in Japan, they strive to bring new experiences to customers through their revolutionary ramen. Konon ramen Musashi ini juaranya Ramen Award di Japan sana. Jaminan mutu! Foto: Arya. Lokasi: Esplanade. #SGTravelBuddy


Ide lainnya
Pinterest
Cari