Liyana Sze
More ideas from Liyana
;-;

you know its gone too far when you have feels over hands (some very nicely drawn hands btw. credits to original artist cause its not me)

Keith that was intensely detailed XD

Oh my god yes! He also remembers little minute details- like Shiro says "Oh yeah the button on the control panel that puts up the particle barrier" and Keith would say "The blue circle button" idk making stuff up

#voltron, #vld, #voltronlegendarydefender, #klance

Anonymous said: uhhh can i get keith impulsively kissing lance and then becomings a mess and apologizes hella until lance interrupts him by grabbing him and kissing him again pls ily Answer: i have no.

I was thinking about this too but like before i even saw the photo like theres gonna be character specific seasons based on real world issues

I was thinking about this too but like before i even saw the photo like theres gonna be character specific seasons based on real world issues << omgomgomgomg! I hope it becomes real! It would be sooo awesome!

meredithmcclaren: “ Robins are weird about stairs. And I think that’s a learned behavior. (Also, I think Jason knows that his way is not effective in a fight. But, I also think he wouldn’t be able to...

meredithmcclaren: “ Robins are weird about stairs. (Also, I think Jason knows that his way is not effective in a fight.