When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Touch device users, explore by touch or with swipe gestures.

Meme

Collection by Nurwalidazana

58 
Pins
Memes Kpop Bts Indonesia Ideas For 2019 Bts Meme Faces, Memes Funny Faces, Funny Kpop Memes, Cute Memes, Lockscreen Bts, Memes Lindos, Bts Face, Cartoon Jokes, New Memes

𝒍𝒂 𝒗𝒊𝒆 ✓

☾ 아이즈원, izone // ❝𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐧𝐮𝐠𝐮?𝐢 𝐢 𝐢𝐳𝐨𝐧𝐞!❞ Highest rank : [ 1 in #48] [ 2 in #hondahitomi] [ 5 in #yabukinako] ©naanaaren, october 2O18

Trendy Ideas For Memes Para Contestar Kpop Exo Bts Meme Faces, Memes Funny Faces, Bts Memes Hilarious, Cute Memes, Stupid Memes, Funny Science Jokes, K Pop, Baekhyun, Hunhan

Boo Love || Chansoohun

Ketika Park Chanyeol, Do Kyungsoo, dan Oh Sehun punya grup chat. Isinya cuman boo love mereka doang. Published : 2018, June 10th

I still love you (Lai Guanlin X You) Guan Lin, Lai Guanlin, I Still Love You, 3 In One, Korean Singer, Superstar, Sunglasses Women, Fans, Celebrities

[1] Sohib ; ʟɢʟ• ✔

Ketika lo suka sama sahabat lo sendiri tapi disisi lain perhatian spesial lo malah bikin lo dianggap sahabat sejati. MY BESTFRIEND [Lai Guan Lin] ⇨(Tittle changed)⇨ Sohib ; LGL [22042018] Cover by : @MinYoonBi93 ▨Bahasa tidak baku ▨Imagine ▨Random private chapter ✔Follow dulu sebelum add ke reading list / perpustakaan ▨ ini AU manteman. Tapi anggap aja diri kalian sendiri yaa ? ▨Harsh words here #1 dalam Jeon Somi [17062018] #1 dalam jeong yein [17062018] #1 dalam lai guanlin [26062018]…

"what is a sehun?" sehun is a mood Baekhyun, K Pop, Memes Riverdale, Nct, Super Memes, Super Funny, Xiuchen, Memes In Real Life, Kpop Memes

PRODUCE X 101 [Fakestagram]✔

Recehan, curhatan, gibah, sama kesombongan anak Produce X 101 yang baru belajar main Instagram sama Wasaf. 《PRODUCE X 101》 Warn☡ B×B area! Start [3 Mei 2019] End [10 November 2019]

Memes Kpop Bts Indonesia 64 New Ideas Meme Faces, Funny Faces, Super Memes, Drama Memes, Exo Memes, Papa Francisco, Jokes Quotes, Text Quotes, K Idol

Memes indonesia ikon 46 trendy ideas

Memes indonesia ikon 46 trendy ideas

New memes faces sehun 35 ideas faces deboche Memes Funny Faces, Funny Kpop Memes, Funny Quotes, Work Memes, Work Humor, K Pop, Baekhyun, Reaction Face, Xiuchen

Neo Culture Taubat ( NCT )

Hanya sebatas humor receh yang minta di hargain dollar

The Teletubbies are coming back! Do you plan to watch the new Teletubbies series? Memes Funny Faces, Funny Jokes, Po Teletubbies, Image Meme, Harsh Words, Tsumtsum, Cartoon Jokes, Jokes Quotes, Cute Stickers

Kerandoman Grupchat NCT

⚠️WARNING!!⚠️ isinya bisa bikin emosi,darah tinggi,ingin menghujat,danlaenlaen "teyong lagi kayang geng" "btw yang bene...

[ON GOING] Daily life anak kostan khusus cowok yang penuh derita dan… #fiksipenggemar # Fiksi penggemar # amreading # books # wattpad K Meme, Funny Kpop Memes, Exo Memes, Stupid Memes, Meme Faces, Funny Faces, Cartoon Jokes, Quality Memes, K Idol

KOSTAN101 ➸ P101

[ON GOING] Daily life anak kostan khusus cowok yang penuh derita dan multi unfaedah. "Niel, bagi nasi dong." - Ong, 22...

Stray stray apa yang kids? [ harsh word, non-baku ] ©luchels, 2017… #humor #Humor #amreading #books #wattpad Super Funny Memes, Memes Funny Faces, Stupid Memes, Funny Relatable Memes, Funny Images, Funny Pictures, Text Jokes, Meme Stickers, Drama Memes

[I] ini stray kids ✔

[COMPLETED] stray stray apa yang kids? ©luchels, 2017. [harsh word, non-baku, just for fun, ot8] [100518] #1 in stray kids [190518] #1 in Hyunjin [230918] #1 in humor sebagian jokes dan meme ©Twitter, Instagram dan Pinterest. note: This is my first work. Maaf kalau banyak yang kurang dari cerita ini. cover from pinterest.

20 Ideas Memes Heart Kpop Blackpink For 2019 Kaisoo, Kyungsoo, Life Humor, Man Humor, Super Memes, Single Humor, Memes Funny Faces, Funny Humor, Exo Memes

69+ Ideas for memes heart kpop blackpink

69+ Ideas for memes heart kpop blackpink

Hanya berisi sefruit bacotan Seungwoo untuk Wooseok tersayang. 17081… #acak # Acak # amreading # books # wattpad Memes Funny Faces, Funny Kpop Memes, Cute Memes, Stupid Funny Memes, Funny Relatable Memes, Art Jokes, Jokes Quotes, Funny Tweets Twitter, K Meme

(2) Bacot! -Seungseok

Hanya berisi sefruit bacotan Seungwoo untuk Wooseok tersayang. 170819- #364 in shortstories 230919- #363 in shortstories

17 Trendy Ideas for memes kpop caras Funny Faces Pictures, Memes Funny Faces, Funny Kpop Memes, Cute Memes, Stupid Memes, Foto Twitter, New Foto, K Meme, Drama Memes

[✔] IZONE BUKAN MIZONE

~disaat para member IZONE khilaf~ Cover by : Kkuraeun23

suho and exo image Memes Exo, K Meme, Funny Kpop Memes, Dankest Memes, Kaisoo, Chanbaek, Meme Pictures, Reaction Pictures, Meme Faces

fake -kth ✔️

salkir screenshotan 'fake chat' pembawa jodoh. 'jangan baca sambil boker. nanti hp lu kecemplung, nyalahin gua'-author ...

48 New Ideas For Memes Relatable Faces Funny Kpop Memes, Exo Memes, Meme Faces, Funny Faces, Xiuchen, Memes In Real Life, Single Humor, Korea, Cartoon Jokes

EXO FAKE CHAT NEW - mantan

#exosaranghaja ✓ rank #2 Date 3-8-2018 #weareone ✓ rank 15 Date 20-8-18 liat kalau exo punya group dan bahas hal yg unfaedah banget .. mezizikan ? .. tapi yaaa have fun .. lahh

Ideas Funny Face Pics Pictures For 2019 Funny Faces Pictures, Super Funny Pictures, Funny Pics, Cute Jokes, Funny Jokes For Adults, Funny People Movie, Funny Dog Memes, Exo Memes, Meme Faces

𝙂𝙧𝙪𝙥 𝘾𝙝𝙖𝙩 𝘽𝙤𝙗𝙧𝙤𝙠 || 𝙉𝘾𝙏 𝙭 𝙔𝙊𝙐

keramaian yang ada di grup bikin kamu harus banyak istighfar, karena apa? karna penghuni nya bobrok semua gak ada yang bener :') Penasaran kan? yukk baca. Insyaallah bikin kalian ketawa sama ke bobrokan mereka :D